Projekto veiklų ir vaikų pažangos vertinimo įrankių sukūrimas bei jų taikymas
Projektas Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0068 „Inovatyvios ugdymo(si) veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pažangai“ finansuojamas iš Europos socialinio fondo lėšų
Siekiant, kad ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) rezultatų stebėjimas, vertinimas būtų nuolatinis ir sistemingas, projekte parengti du pažangos vertinimo įrankiai bei susitarta dėl vertinimo įrankių taikymo periodiškumo. Tyrimų duomenys rodo, kad mokyklose, kur yra profesionaliai aptariami vaikų ugdymo(si) pasiekimų lūkesčiai ir ugdytinių daroma pažanga, ugdymo proceso kokybė yra geresnė, ugdytiniai palankiau integruojasi ir pasiruošia mokyklai ir nuosekliam mokymosi procesui bei mokykloje pasiekia geresnių rezultatų. Plačiau skaitykite čia