+370 62020365  
usc@usc.utena.lm.lt

K. Ladygos 18C, Utena, LT-28239
Kodas 301089574

„ERASMUS+“ PROGRAMA KVIEČIA MOKYTIS UŽSIENIO KALBŲ EU Academy | Online Language Support (OLS)

Tai nemokama internetinė kalbų mokymosi platforma, kuri suteikia galimybę įsivertinti, praktiškai naudoti ir tobulinti savo kalbų žinias. Visiems profesinio mokymo, bendrojo ugdymo, suaugusiųjų švietimo, aukštojo mokslo ir sporto sektorių mobilumo veiklų dalyviams (darbuotojams ir besimokantiesiems).

Online Language Support (OLS) pristatymas pdf


Kompetencijos asmens karjerai šiuolaikiniame skaitmeninių technologijų pasaulyje

7 COLLAGEŠiuolaikinių skaitmeninių technologijų kompetencija tampa vis svarbesnė asmens karjerai. Gebėjimas naudotis skaitmeninėmis priemonėmis ir platformomis leidžia efektyviau dirbti, kurti naujas asmenines ir profesines galimybes. Šios kompetencijos padeda efektyviai dirbti, prisitaikyti prie sparčiai kintančių technologijų ir siekti sėkmės savo karjeroje.

Mokymai „Kompetencijos asmens karjerai šiuolaikiniame skaitmeninių technologijų pasaulyje“ (I modulis) vyko 2024 m. vasario 20 d. pagal Erasmus KA 1 projekto „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ programą.

„Erasmus+“ KA1 projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ (2023-1-LT01-KA122-ADU-000135155) finansuojamas remiant Europos Komisijai.

logo k1„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga“.

Parengė metodininkė R. Dasevičienė

 

 

 

 

 

 


Dirbtinio intelekto naudojimas asmeninėje ir profesinėje veikloje

koliazasŠiuolaikinių skaitmeninių technologijų kompetencija tampa vis svarbesnė asmens karjerai. Gebėjimas naudotis skaitmeninėmis priemonėmis ir platformomis leidžia efektyviau dirbti, kurti naujas asmenines ir profesines galimybes. Šios kompetencijos padeda efektyviai dirbti, prisitaikyti prie sparčiai kintančių technologijų ir siekti sėkmės savo karjeroje. Seminare buvo siekiama suteikti kuo daugiau žinių apie dirbtinį intelektą, jo ypatybes, galimą funkcionalumą, taikant skirtingus metodus. Tai ateities technologija, kurioje slypi didžiulės galimybės galinčios išplėsti žmogaus galimybes. Buvo pristatoma dirbtinio intelekto sąvokos, ypatumai, praktinis pritaikymas ir technologijos.

Mokymai „Dirbtinio intelekto naudojimas asmeninėje ir profesinėje veikloje“ (III modulis) vyko 2024 m. vasario 20 d. pagal Erasmus KA 1 projekto „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ programą.

„Erasmus+“ KA1 projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ (2023-1-LT01-KA122-ADU-000135155) finansuojamas remiant Europos Komisijai.

logo k1„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga“.

Parengė metodininkė R. Diominienė

 

 

 

 




Informacinių ir komunikacinių įgūdžių plėtojimas
K1 2Įveikiant šių dienų iššūkius, aktualijas nuolat kintančiame pasaulyje pagal Utenos švietimo centro vykdomą KA1 suaugusiųjų mokymo projektą „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ (2023-1-LT01-KA122-ADU-000135155) praktiškai organizuotas ir moderuotas hibridinis renginys Utenos r. suaugusiųjų bendruomenei.
Hibridinio renginio formatas – tai viena iš technikų siekiant efektyvios komunikacijos keičiantis idėjomis, kuriant projektus, sudarant sąlygas dalyvauti tiesioginiuose susitikimuose ir prisijungti virtualiai.
Tikėtina, kad hibridinio seminaro formato pristatymas padės suaugusiųjų bendruomenei efektyviau įveikti šių dienų iššūkius ir užtikrinti sėkmingą asmeninę karjerą šiuolaikiniame technologijų pasaulyje.
logo k1„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga“.

Parengė metodininkė R. Dasevičienė


Kaip naudotis GPT?

viesinimas k1Džiaugiamės galimybe dalyvauti mokymuose, kuriuos teikia KA1 suaugusiųjų mokymo projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“. Kaip dalis projekto, mokymai SpainBcn-Programs įstaigoje Barselonos mieste, Ispanijoje suteikė galimybę įgyti naujų informacinių ir komunikacinių įgūdžių, kurie tampa vis svarbesniu darbo efektyvumo ir produktyvumo didinimo įrankiu šiuolaikinėje darbo aplinkoje bei įveikiant naujus iššūkius. Nuoširdus komandinis darbas visada žavi ne tik rengiant, bet ir įgyvendinant projektus, įgyjant naujų patirčių.
Rugsėjo 27 d. Švietimo centre vyko rajono įstaigų darbuotojų susitikimas, kurio metu Švietimo centro metodininkė Rita Diominienė supažindino su dirbtinio intelekto veikimo principas, informavo kaip naudotis GPT.
„Erasmus+“ KA1 projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ (2023-1-LT01-KA122-ADU-000135155) finansuojamas remiant Europos Komisijai.
logo k1„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga“.

Parengė metodininkė R. Diominienė

 

 

 


Utenos švietimo centro vykdomas projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“ 2023-1-LT01-KA122-ADU-000135155

ba1Sinergija, nuoširdus komandinis darbas visada laimi ne tik rengiant, bet ir įgyvendinant projektus, įgyjant naujų patirčių.

Džiaugiamės galimybe dalyvauti mokymuose, kuriuos teikia KA1 suaugusiųjų mokymo projektas „Asmens karjera šiuolaikinių technologijų pasaulyje“. Kaip dalis projekto, mokymai SpainBcn-Programs įstaigoje Barselonos mieste, Ispanijoje suteikė galimybę įgyti naujų informacinių ir komunikacinių įgūdžių, kurie tampa vis svarbesniu darbo efektyvumo ir produktyvumo didinimo įrankiu šiuolaikinėje darbo aplinkoje bei įveikiant naujus iššūkius.

Po mokymų efektyviai suplanuotas laisvas laikas - galimybė pažinti šalies kultūrą, įkvėpti naujų idėjų ir kūrybinio potencialo.

Projektų įgyvendinimas ne tik pagerina mūsų žinias ir įgūdžius, bet ir leidžia patirti unikalią kelionę, kurios metu mokomės iš kitų kultūrų.

logo k1„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga“.

Parengė metodininkė R. Sabaliauskienė


 

Kviečiame teikti pastabas ir pasiūlymus patikslintam ugdymo bendrųjų programų projektui

Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija teikia derinti Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. V-1269 „Dėl Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“, pakeitimo įsakymo projektą.

Su visuomene konsultuojamasi Įsakymo projektą skelbiant Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS), kur pastabas ir pasiūlymus gali teikti visi suinteresuoti asmenys ir institucijos. Pastabas ir pasiūlymus prašome pateikti el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. per 15 darbo dienų nuo dokumento paskelbimo TAIS dienos.

Susipažinti su patikslintu bendrųjų programų projektu galima čia, pastabas ir pasiūlymus kviečiame teikti iki rugpjūčio 1 d. el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Viešoji konsultacija skelbiama portale epilietis

Teisės akto projekto tekstas

Kviečiame neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjus teikti paraiškas iki rugpjūčio 4 d.

Utenos rajono savivaldybės tarybos sprendimas TS-134-1.

Konkursas teikti programų paraiškas pagal Utenos rajono savivaldybės 2022-2023 metų neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi veiksmų plano įgyvendinimo priemones.

Utenos rajono savivaldybės neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi veiksmų plano įgyvendinimo priemonių konkurso finansavimo paraiška.

2023 m. birželio 29, 30 d. Zarasų r. mokyklų vadovų stažuotė „Efektyvus bendradarbiavimas ir jo įtaka ugdymo įstaigoje“

001Utenos švietimo centre vyko zarasiškių susitikimas su Utenos rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus bei ugdymo įstaigų atstovais. Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Romualdas Kraulišas bei pavaduotoja Virginija Vaitiekienė pristatė Utenos švietimo situacijos analizę, apie Krašuonos progimnazijos mokinių pasiekimų ir pažangos įsivertinimą kalbėjo pavaduotoja ugdymui Viktorija Vilūnienė. Papietavę svečiai lankėsi Utenos Dauniškio gimnazijoje, Utenos Krašuonos progimnazijoje, Utenos mokykloje-vaikų darželyje „Šaltinėlis“.
Kitą dieną zarasiškiai lankėsi senojoje pašto stotyje ir domėjosi Aukštaitijos turtais Utenos krašte. Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais buvo puikiai atskleistas lankantis Vytauto Valiušio keramikos muziejuje, o neformalaus ir formalaus ugdymo įstaigų bendradarbiavimas – Giedriaus Mazūro keramikos studijoje.

Plačiau skaitykite Zarasų rajono savivaldybės tinklapio naujienose.

Pažintis su STEAM centro veikla

42023 m. birželio 14 ir 15 d. Aukštakalnio progimnazijos 7a ir 8d klasių mokiniai kartu su klasės vadovėmis Sabina Eidukynaite bei Inga Šulciene, lydimi karjeros ugdymo specialistės Daivos Baršauskienės, lankėsi Utenos regioniniame STEAM centre. Centro atstovai pristatė savo veiklas. Apsilankėme centre įrengtose astrofizikos – aerokosmonautikos, biologijos – chemijos, fizikos – inžinerijos bei robotikos – IT laboratorijose. Susiskirstę grupelėmis, centre dirbančių metodininkų pagalba, išbandėme įvairius prietaisus, robotus, kūnus papuošėme laikinomis tatuiruotėmis. Likome sužavėti centre teikiamų veiklų specifika, naujovėmis. Smagu, kad ir Utenoje mokiniai gali eksperimentuoti, kurti, susipažinti su moksliniais tyrimais, inovacijomis, darnaus vystymo idėjomis. Rudenį tikrai grįšime ir išbandysime naujas tiksliųjų mokslų veiklas.

Uteniškių stažuotė Marijampolėje

 

marijampoleŠių metų gegužės 25-26 dienoms Utenos rajono švietimo įstaigų vadovų ir pavaduotojų komanda kartu su savivaldybės vicemere Daiva Pečione, savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėju Romualdu Kraulišu bei skyriaus specialistais dalyvavo edukacinėje stažuotėje „Efektyvus bendradarbiavimas ir jo įtaka ugdymo įstaigoje“ (ilgosios programos „Pasidalytosios lyderystės ir kolegialaus bendradarbiavimo įtaka mokytojų profesiniam augimui“ (kodas 213001952) III modulis). Marijampolės savivaldybėje. Pagal stažuotės programą dalyviai lankėsi Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijoje, Marijampolės „Šaltinio“ progimnazijoje, Marijampolės vaikų lopšelyje darželyje „Rūta“. Marijampolės sav. mokyklos, pristatė savo patirtis organizuojant mokinių ugdymą, džiaugėsi mokinių pasiekimais, mokyklų aprūpinimu.

Taip pat stažuotės dalyviai lankėsi Marijampolės kolegijos STEAM centre, kuriame buvo pristatyta centro veikla organizuojant užsiėmimus mokiniams pamokų bei stovyklų metu, aptartas centro veiklos finansavimo modelis.

Pagal stažuotės programą Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centre vyko susitikimas su Marijamplės savivaldybės vicemere Agne Pavelčikiene ir Marijampolės savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėju Nerijumi Mašalaičiu bei skyriaus specialistais. Susitikimo metu aptartos „Tūkstantmečio mokyklų programos“ savivaldybių projektų idėjos, dalintasi atnaujinto ugdymo turinio taikymo mokyklose pasirengimo organizavimu, diskutuota apie iššūkius mokykloms dėl pagalbos specialistų, mokytojų trūkumo, aptartos iššūkių sprendimo strategijos.

Po susitikimo uteniškiai aplankė prie Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centro įkurtą Beatričės Kleizaitės-Vasaris menų galeriją. Menų galerija įkurta buvusioje sinagogoje didžiuojasi išeivijos dailininkų turtinga kolekcija. Galerijoje vyksta parodos, susitikimai, koncertai, organizuojamos edukacinės veiklos mokiniams.

Marijampolė didžiuojasi savo praeitimi, su kuria stažuotės dalyviai susipažino teatralizuotoje ekskursijoje po Marijampolę su grafiene Pranciška Butleriene.

XVIII a. netoli dabartinės Marijampolės miesto buvusio dvaro savininkė grafienė Pranciška Butlerienė pakvietė marijonų ordino vienuolius, fundavo bažnyčios ir vienuolyno statybą ir jau 1750 m. Marijampolės miesteliui suteiktos Magdeburgo teisės. Šiuos metus marijamploliškiai laiko miesto įkūrimo metais ir juos pamini kasmet organizuodami „Cukrinį festivalį“, kurio skonio truputį paragavo ir stažuotės dalyviai stebėdami pasirengimą šiuometiniam renginiui, kuris vyko savaitgalyje.

Stažuotės dalyviai dėkingi marijampoliškiams pasidalinusiems savo patirtimi, parodžiusiems švietimo ir kultūros lobynus.

Stažuotės programą parengė bendradarbiaujantys Utenos ir Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centrai.

pptĮgyvendinant Utenos švietimo centro projektą „Švietimo pagalbos specialistų psichikos sveikatos stiprinimas – 2023“, Utenos rajono ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistai ir mokytojų padėjėjai 2023 m. gegužės 17 d. dalyvavo seminare „Ką turi švietimo pagalbos specialistai suprasti apie įvairiapusius raidos sutrikimus?“, kuriame buvo siekiama plėtoti specialistų asmenines ir profesines kompetencijas, gilinantis į įvairiapusių raidos sutrikimų supratimą, savalaikės pagalbos vaikui ir jo artimiausiai aplinkai organizavimo aspektus.